WSZYSTKIE PONIŻSZE SAMOCHODY DO ŚLUBU SĄ DOSTĘPNE DLA PAŃSTWA.

WYNAJMUJEMY NASZE OLDTIMERY NA WSZELKIEGO RODZAJU IMPREZY, STUDNIÓWKI, ŚLUBY, DO REKLAM I FILMÓW.

 

NASZĄ SIEDZIBĄ JEST MIASTO WARSZAWA, ALE OBSŁUGUJEMY UROCZYSTOŚCI NA TERENIE CAŁEJ POLSKI.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z GALERIĄ ZDJĘĆ I SZCZEGÓŁAMI WYNAJMU.

 

kropki

BUICK SPECIAL 40 SERIES - 1937

facebook pinterest

Buick Special 40 Series 1937

rezerwuj

Na przełomie lat 20-tych i 30-tych ubiegłego stulecia, najpopularniejszymi samochodami w Ameryce są oczywiście Fordy T i jego następca, czyli model A. W 1933 roku większość fabryk amerykańskich całkowicie zmienia design nadwozi samochodów, wprowadzając coraz więcej zaokrągleń, przez co nadwozia z całkowicie kwadratowych nabierają bardziej opływowe kształty. Przednia szyba już nie jest pionowa, tylko zostaje podzielona na dwie części i pochylona do tyłu, obudowa silnika wraz z grillem przednim nabierają opływowych kształtów, tył auta również płynnie schodzi w dół. Nasz Buick to wersja 40 series Special Sedan Trunk Back, co oznacza że mamy do czynienia z 6-cio osobowym sedanem , z powiększonym bagażnikiem z tyłu. Auto wyposażone w silnik o pojemności 4000ccm w układzie R8, operujący mocą 100KM , oraz manualną, 3-biegową skrzynię biegów. Ten właśnie model z tylnymi drzwiami otwieranymi w drugą stronę był ulubionym autem gangsterów z Al Capone na czele.

Nasz model pochodzi z Nowego Jorku, gdzie w jednej rodzinie spędził ostatnie 40 lat. Z bólem serca i łzami w oczach, starsza Pani rozstawała się ze swoim skarbem. Obiecaliśmy, że auto odzyska swoją dawną świetność i dotrzymaliśmy słowa. Remont został zakończony w 2011 roku. Całkowicie odbudowane nadwozie, lakierowanie na kolor piaskowy, nowa tapicerka z alcantary, na nowo chromowane wszystkie elementy i remont mechaniczny... Te działania sprawią, że Państwa podróż do ołtarza a później na salę weselną, będzie niezapomnianym przeżyciem...

kropki

BUICK RIVIERA GS - 1972

facebook pinterest

Buick Riviera GS 1972

rezerwuj

W 1971 roku General Motors pod marką Buick zaprezentował jeden z najbardziej kontrowersyjnych pojazdów w powojennej historii motoryzacji: nową wersję Riviery, w której z tyłu zderzak z bagażnikiem schodziły się w jeden punkt (stożek).

Ani jeden z liczących się na świecie producentów aut, od czasów lat trzydziestych, nie zaprezentował pojazdu o nadwoziu, które mogłoby zostać nazwane "Boattail" (tł.łódź, kadłub łodzi) - a ten właśnie model mógł ...

Umieszczenie takiego stylu nadwozia w rozmiarach 218 cali (5,54 m) długości, przy 122 calach (2,1 m) rozstawu osi i wadze 4428 lb (2008 kg) skutkowało tym, że klienci albo ten samochód kochali, albo go nienawidzili.

Nasza Riviera to model GS, czyli limitowana seria Grand Sport, o podwyższonej mocy i zmienionej skrzyni biegów. W chwili obecnej ma 34000 mil przebiegu od nowości, więc jest ledwo "dotarta". Auto jest wyposażone w ogromne, chromowane felgi nadające jej jeszcze agresywniejszy styl, a niemal puste wydechy dodatkowo potęgują wrażenie.

Wszystko po to aby Wasz ślub był wyjątkowy dla Was i dla Waszych gości.

kropki

CITROEN C4G - 1932

facebook pinterest

Citroen C4G 1932

rezerwuj

W latach dwudziestych zeszłego stulecia najpopularniejszym autem na świecie jest Ford T. Samochód wyprodukowany w milionach egzemplarzy zdobywa serca użytkowników na wszystkich kontynentach. W roku 1928 do produkcji wchodzi jego następca - Ford A, który posiada już dużo nowoczesnych rozwiązań i nie ma wielu problematycznych niedogodności istniejących w modelu T. Co ciekawe, projektanci innych fabryk samochodów na całym świecie - jakby w zmowie - wypuszczają niemal bliźniacze wersje nadwozi do produkcji, przez co auta z roczników 1928-1932 trudno jest od siebie odróżnić. Znajdziemy tu Chevrolety, Plymouthy, Packardy, Chryslery czy europejskie Citroeny. Dopiero od rocznika 1933 projektanci poszczególnych fabryk zaczynają modyfikować na tyle skutecznie swoje projekty, że jesteśmy w stanie odróżniać poszczególne modele.

Nasz Citroen C4 z roku 1932 jest modelem z ostatniego roku produkcji, w którym stosowano tzw. "kwadratowe" nadwozia. Jest to najbogatsza i największa wersja z tego rocznika, wyposażona w 6 szyb bocznych i bez problemu mieszcząca w środku 5 osób. Auto zostało kompleksowo odrestaurowane w Belgii i z tego kraju zawitało w nasze ręce. W Polsce delikatnie poprawiliśmy lakier, ponieważ wg naszej oceny nie wszystko zostało wykonane perfekcyjnie. Już dzisiaj możecie dokonywać rezerwacji na Waszą wyjątkową uroczystość.

kropki

ALFA-ROMEO NESTOR BARON - 1929

facebook pinterest

Alfa-Romeo Nestor Majestic 1929

rezerwuj

W latach 90-tych Św.P. inż. Jerzy Kwiatkowski z Katowic postanawia zbudować od podstaw auto, które ma być oparte o podzespoły nowoczesnych samochodów a wyglądem nie odbiegać od Alfy-Romeo z lat 30-tych. Po wielu latach spędzonych w garażu i masie badań i testów koniecznych do realizacji swojego pomysłu, na świat przychodzi pierwsze auto w wersji 2-osobowej. Po jakimś czasie Inżynier rozszerza produkcję o wersję 5-cio osobową i model otrzymuję nazwę "Nestor Majestic". Pojazd zbudowany na ramie stalowej własnej konstrukcji, z elementami nadwozia z aluminium, stali i włókna szklanego. Może być wyposażony w dowolny zespół napędowy przystosowany do napędu na tylnią oś. Ograniczeniem jest tylko wymiar wewnętrzny komory silnika.

Nasz Nestor jest 10-tym egzemplarzem wyprodukowanym w Katowicach. Po zakupieniu zestawu montażowego podjęliśmy się nie lada wyzwania, polegającego na złożeniu tego samochodu według naszej wizji. Prawie dwa lata spędzone w garażu i stałe nastawienie , że "w końcu się uda" zaprowadziło nas do wersji finalnej, którą możecie dzisiaj podziwiać.

Teraz Wy możecie poczuć wrażenia z jazdy tym niesamowitym kabrioletem w stylu retro, który zawiezie Was na Wasz ślub i wesele w dowolne miejsce w kraju. Auto jest wyposażone w składany dach i w ogrzewanie, więc warunki pogodowe nie są mu straszne.

kropki

WOŁGA GAZ 21 - 1966

facebook pinterest

Wołga GAZ 21 1966 do ślubu

rezerwuj

Wołga GAZ 21 to samochód osobowy klasy średniej wyższej, produkowany w radzieckich zakładach GAZ w latach 1956-1970. Był jedynym autem klasy wyższej, produkowanym w tym okresie na terenie ZSRR. W latach swojej świetności auto było wykorzystywane jako środek transportu radzieckich funkcjonariuszy państwowych, również często spotykany na terenie Polski. Model ten był następną popularnej Pabiedy (model M-20), lecz zyskał przestronniejsze wnętrze i większy bagażnik.
Nasz model Wołgi należy do trzeciej serii, którą produkowano w latach 1962-1970. Największą popularność tego modelu zawdzięczamy jednak legendzie, która mówiła o porywaniu dzieci z wykorzystaniem tego auta. Samochód miał krążyć po drogach po zmroku, a jego kierowca porywał dzieci i spuszczał im krew jako lekarstwo dla bogatych Niemców umierających na białaczkę. Legenda ta jest szeroko opisywana w internecie, doczekała się nawet wpisu na Wikipedii.
Nasze auto zostało sprowadzone z Ukrainy w 2011 roku i pieczołowicie odrestaurowane przez poprzedniego właściciela, z zachowaniem oryginalnych części. Auto wygląda jak nowe i na żywo prezentuje się dużo lepiej niż na zdjęciach. Zapraszamy do obejrzenia go osobiście.

kropki

CADILLAC BROUGHAM - 1965

facebook pinterest

Cadillac Brougham 1965

rezerwuj

W 1965 roku fabryka Cadillaca w Michigan wypuszcza całkowicie nowe nadwozie, wprowadzające markę w nową erę aut o klasycznych kształtach. Od tego roku całkowicie usunięto skrzydła w tylniej części błotników, buda zostaje wyposażona w słupek środkowy łączący próg z dachem i bryła nabiera bardziej kanciastych kształtów.

To właśnie nasz model zapoczątkował trwającą przeszło 20 lat erę klasycznej, kanciastej linii w fabryce General Motors. Nasz model to wersja Fleetwood-Brougham, czyli najbogatsza z możliwych w tych latach.

Tapicerka skórzana, elektryczna kanapa i wszystkie szyby, elektryczna antena, klimatyzacja wraz ze wspomaganiem kierownicy... Nasze auto posiada nawet doświetlanie zakrętów, które znacie Państwo z aut europejskich tego tysiąclecia. Nasz Cadillac został pieczołowicie odrestaurowany w roku 2009, przeprowadzono kompleksową naprawę blacharsko-lakierniczą, wymieniono całą tapicerkę na nową i mechanicznie odbudowano wszystkie podzespoły wymagające uwagi. To wszystko po to, żeby Państwo mogli skorzystać z tego auta bez najmniejszych obaw i podróż tym autem stała się niezapomnianą pamiątką z Waszego ślubu i wesela.

kropki